Array ( [customer] => Array ( [shipping_country] => GB [country] => GB ) )
Надя Петрова

Надя Петрова

Експерт здравословно и балансирано хранене

Философия за живота на Надя е, че ние контролираме съдбата си и можем да я променим. Така както можем да променим начина, по който се храним, чувстваме, живеем. Ние решаваме кое е най-доброто за нас. Всяка една минута, ние правим избор… да бъдем здрави или да се храним неразумно, да се ядосваме за дребни неща или да намерим начин да се успокоим, да спортуваме или да седим пред телевизора, да бъдем балансирани или не. Просто е. И зависи от нас.

Надя е завършила Канадското училище по натурално хранене (CSNN) и е продължила своето обучение с множество специализации. Автор е на 3 книги на тема балансирано и здравословно хранене.

Върху какво работиш в момента? Какви са сегашните ти цели?

В момента работя върху изнасяне на най-добрата ми програма онлайн, за да може да работим с много хора едновременно в група и хората да си помагат, да се подкрепят, да обменят идеи и рецепти, и да се мотивират.

Сподели с нас твоето най-голямо постижение?

Мисля, че това е сайта ми, който се оформи като място, където всеки да получи ценна информация напълно безплатно. Старая се да го поддържам актуален и полезен, защото местата за достъпна и достоверна информация на темата здраве на български език не са толкова много.

Какъв е типичният ти хранителен режим?

Опитвам се да се движа със сезоните, въпреки че не винаги ми се получава. Затова и храненията ми са различни през различното време от годината. Един типичен ден за мен е:

Закуската обикновено е зелено смути, домашно кисело мляко или сварено яйце. Зимата клоня към нещо по-топло, като домашен бульон. Междинните хапвания са сезонни плодове или отново смути, ако не съм пила такова за закуска.

Обяда и вечерята винаги включват голяма салата и нещо към нея – месо, риба, яйца, запечени зеленчуци и понякога паста, хляб с квас, бобови и сирена.

Голям привърженик съм на зелените храни и се старая в менюто ми всеки ден да има нещо зелено под формата на смути, фреш, салата, супа или ястие.

Как би мотивирала хората да живеят здравословно и активно, да спортуват и какъв съвет би им дала?

Бих им казала, че имат само едно тяло и ако те не се погрижат за него – няма кой да го направи вместо тях. Ние, хората, сме свикнали да обръщаме внимание на нещата едва когато излязат от строя, а тогава може да е късно… Затова превенцията е най-доброто, което човек може да направи за себе си, като се храни добре, физически е активен и се старае да почива пълноценно.

Защо продуктите Slim Pasta® ?

Защото са вкусни, засищат, ниско-калорични са и най-важното за мен – не съдържат глутен, което ми позволява да се наслаждавам на любимата си паста по-често.

Любим продукт Slim Pasta®?

Твърдо Slim Pasta Fettuccine. Винаги съм обожавала талятелите, но в последните години се стараех да ги консумирам по-рядко. Докато не се появи Slim pasta, разбира се!

За връзка с мен

Моята специалност

Видове рецепти
  • Без глутен
  • С нисък гликемичен индекс
  • Богати на фибри
  • Сезонни
  • Био
Видове ястия
  • Десерти
  • Основни
  • Предястия и закуски