Array ( [customer] => Array ( [shipping_country] => GB [country] => GB ) )
Капил Лакхани

Капил Лакхани

Персонален здравен консултант и треньор

Опитът ми от преподаване на бойни изкуства до персонално трениране на хора от различни националности ме е обогатил много. В момента работя за Ричмънд Бороу спортни центрове и също така като персонален здравен консултант и треньор на свободна практика.

Върху какво работиш в момента? Каква е сегашната ти цел?

Моята цел е да разширя собствения си бранд Sho-navkan като предложа продукти като електронни книги, аудио CD и видеа.

Сподели с нас твоето най-голямо постижение?

Най-голямото ми постижение е стартирането на бранда ми Sho-navkan през 2008 година. Никога не бях подозирал, че това ще отвори толкова много възможности пред мен и най-вече възможността да водя мое собствено радио шоу по BBC за здраве и фитнес.

Какъв е типичният ти хранителен режим?

Моят режим е доста опростен, ям различни групи храни през деня.
Закуска: овесени ядки с козе мляко, варени яйца, кафе или зелен чай с мед, сушени боровинки, банан или ябълка. Понякога закусвам кроасан с бананов шейк със нарязани сушени фурми.
Обяд: Зеленчуци на пара, паста (два пъти седмично), сандвич с авокадо, сок от ананас и малко сушени плодове.
Вечеря: Салата, бъркани яйца, и различни бобови култури и кисело мляко.
Добавки: всеки ден приемам и витамини и минерали.

Как би мотивирал хората да живеят здравословно и активно, да спортуват и какъв съвет би им дал?

Мотивацията, емоционална и физическа, първоначално е труден процес, тъй като промените в поведението към физически тренировки и различен начин на живот отнемат време. Моето лично вярване е, че ако даден клиент се придържа към нов здравословен навик за 28 дни, тогава е много вероятно той да продължи да се придържа към този навик и след това.
Когато клиентите виждат резултати като намаляване на телесните мазнини и подобряване на тренировъчния процес (по-голяма издръжливост) това също ги мотивира.
Винаги съветвам клиентите си да консумират много зеленчуци, плодове и риба (да намалят приема на захар, сол и тесто); да правят високо интензивни тренировки 2-3 седмично и да се стремят да се наспиват добре.

За връзка с мен