Array ( [customer] => Array ( [shipping_country] => GB [country] => GB ) )
Борислав Атанасов

Борислав Атанасов

Спорт, хранене, лайфстайл

Ежедневието и работата ми, свързана с инвестиции и семеен бизнес, предполагат гъвкав и натоварен начин на живот, често без фиксирано работно време и почивка. По образование съм икономист, но като всеки човек изповядващ философията за здравословен начин на живот се сблъсках със своето меню и желанието да направя храненето вкусно и подходящо за тренировъчния ми режим. Предизвикателство, но не и невъзможна мисия. Така се отключи втората ми страст - станах запален кулинар.

Върху какво работиш в момента? Какви са сегашните ти цели?

Редом със семейния бизнес и проектите с недвижими имоти, които развиваме, се подготвям за състезания по културизъм. Често споделям с останалите състезатели рецепти, които съм измислил за своя хранителен режим. Така се роди идеята за моя личен видео канал с кулинарни рецепти за хора, които спортуват, следят храненето си и преследват своите работни цели. Рецептите, които ще представям са както с продукти, които са нови и интересни, така и диетични вариации на традиционни български ястия като баница например. Надявам се най-скоро да представя този свой проект на широката публика.

Какво е отношението ти към храната и храненето като цяло?

Храната за мен е удоволствие, но и гориво за постиженията ми през деня. С правилно създадено меню няма умора, спадове или качване на кръвно. Освен това като мъж мога да кажа, че ние мъжете сме изключително уязвими когато сме гладни, лесно се изнервяме, губим контрол над себе си, а това в бизнеса е равносилно на загуба на пари.

Какъв хранителен режим спазваш, за да изглеждаш и да се чувстваш в топ форма?

Моят хранителен режим се базира на няколко основни фактора:

  • Сезонът, в които се намираме – пролет, лято, есен или зима;
  • Метаболизмът  – тренировки и дневна натовареност;
  • Целите и формата, в която желая да бъда – да качвам маса или да чистя мазнини.

Средно годишно консумирам 3000 калории на ден, които според горните фактори разпределям в различни проценти – например в периода преди лятото 35% от калориите са от протеини, 35% от въглехидрати и 30% от мазнини. През лятото може да намаля въглехидратите, а зимата да намаля протеина за сметка на другите две.

Въпреки всичко винаги започвам със силна закуска, която включва 100 г овес, 5-6 белтъка за основа на моята креативност. От там надграждам закуската като може да я направя сладка или солена.  Добавям понякога кокосово мляко, ягоди, какао, а в други случай пармезан, панчета или пилешко/телешко.

Обядът обикновено е в 2-3 хранения и включва 150 г въглехидрати. Може да са варен ориз около 150 г или 500 г картофи. Добавям месо, което е приготвено без мазнини и да е около 150 г протеини. Следвам правилото да въртя въглехидратите и има дни, в които не приемам такива освен овеса на закуска.

Вечерята е лека и гледам да е според това какво има нужда тялото ми.

Както вече може би се е разбрало аз следвам гъвкав подход като следя макропоказателите си и не се ограничавам. Да, точно така НЕ се ограничавам – консумирам вино, шоколад, МакДоналдс… Нутела.

Кога използваш Slim Pasta, Noodles & Rice?

В дните с ниски въглехидрати Slim Pasta е идеална съставка и с малко креативност превръщам най- неприятното изживяване на ограничаване в пир. За мен възможността да изям 200 г паста и да имам усещането за ситост ми помага да съм по-добър в работата и в тренировките си. Много повече, дори в дните в които имам висок прием на въглехидрат, но съм бил буден 19 часа (ставам в 6 за работа ) мога да си позволя едно последно хапване, без да съм притеснен  относно калориите.

Slim Pasta ми дава възможност да бъда креативен и да приемам големи количества храна, които не вдигат инсулина ми, а са богати на фибри. Те ми помагат да бъда по- добър в живота си, защото ако сме в хармония със себе си няма какво да ни спре. С удоволствие ще споделя с Вас любимите си рецепти със Slim Pasta. Можете да ги намерите в моята секция Рецептите на Борислав на сайта slimpasta.bg

Кой е твоят любим продукт Slim Pasta, Noodles & Rice?

Хапвам от всички и се възползвам от разнообразието. Slim Pasta се превърна в една прекрасна алтернатива, с която мога да приготвям диетична баница, сладолед, смути и много други рецепти. Горещо я препоръчвам на бизнес професионалисти и на спортисти!

Моята специалност

Видове рецепти
  • Богати на протеини
  • Ниско въглехидратни
  • С нисък гликемичен индекс
  • Ниско калорични
  • Без глутен
  • Богати на фибри
Видове ястия
  • Десерти
  • Гарнитури и сосове
  • Основни
  • Предястия и закуски